czwartek, 5 kwietnia 2012

Towarzystwo Nasz Dom

Kolejna reklama telewizyjna Good Way Studio. Tym razem w ramach kampanii społecznej Towarzystwa Nasz Dom. Statystyki pokazują, że ponad 50 tysięcy dzieci w Polsce na co dzień przebywa w instytucjach opiekuńczych, 22 tysiące w domach dziecka, ponad 62 tysiące w rodzinach zastępczych. Wiele z tych dzieci mogłoby zostać w domu, gdyby ich rodzice otrzymali intensywną i skuteczną pomoc odpowiadającą na ich realne problemy i potrzeby. Spot promuje ideę rodzicielstwa zastępczego. Producent: Good Way Studio, autor scenariusza: Elżbieta Prządka, reżyser: Paweł Kołaczkowski, lektor: Paweł Królikowski, studio dźwiękowe: Efektura. Zapraszamy do wsparcia Towarzystwa Nasz Dom 1% podatku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz